Internetový marketing je cesta k úspěšnému webu

on .

Internetový marketing

Internetový marketing, jak už plyne ze samotného názvu odvětví, se odehrává v prostředí internetu. Využívají se praktiky klasického marketingu s tím, že je nejvíce využívána internetová reklama a vlastní webové stránky. Internetový marketing zahrnuje řadu činností – online public relations, online direct marketing a podpora prodeje na internetu.

Někdy můžete vidět, že se o internetovém marketingu píše jako o e-marketingu, což je ale nepřesné označení. E-marketing je termín popisující elektronický marketing, přičemž internetový marketing je jen jednou z jeho položek.

Internetový marketing a jeho nástroje

Největší podíl v online marketingu má SEO. Jedná se o optimalizaci pro vyhledávače. V podstatě jsou to techniky a úpravy, jejichž cílem je zvýšit návštěvnost optimalizované webové stránky či internetového obchodu. Pokud je SEO provedeno správně, začne se stránka zobrazovat na předních pozicích vyhledávačů při vyhledávání relevantního klíčového slova. Dále se pro internetový marketing využívá PPC reklama, což je reklama placená za kliknutí.

Dalším nástrojem je e-mailing, jehož formou sdělíte novinky, nabídky a akce svým potenciálním klientům. A moderní doba si vyžaduje také aktivitu na sociálních sítích, díky nimž můžete komunikovat se svými fanoušky.

Internetový marketing má řadu nástrojů, s nimiž můžete zlepšit jméno své firmy a zvýšit svou prestiž na internetu. Pokud se v dané oblasti neorientujete, raději přenechejte online marketing odborníkům.